Powered By Blogger

13 Temmuz 2021 Salı

Başlarken

 

  

Merhabalar öncelikle büyük bir heyecanla açtığım bloğumu merak edip geldiğiniz için teşekkür ederim. Yazma hevesimin acaba bende bir blog hesabı açsam mı şeklinde devam etmesiyle kendimi olmak istediğim yerde buldum. Artık bende buradayım. Yaşamın bana kattığı tecrübeler ve edindiğim bilgileri sizlerle keyifle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. Blogumda neler mi var? Gezi, teknoloji, sağlık, eğitim, yemek tarifi gibi birçok konu hakkında yazıya ulaşmanız mümkün. Eminim yazılarım bazılarınıza yol gösterici olacaktır. Öğrenmenin yanı sıra bir şeyler öğretmenin de ne denli önemli olduğunu hepimiz biliyoruz. Öğrenirken öğretmek oldukça keyifli olacaktır. Başlamak bitirmenin yarısıysa eğer o zaman bir yerden başlamak gerekiyor değil mi? Bende burada en büyük tutkum olan yazıyı en iyi ve en doğru şekilde sizlerle paylaşmak için buradayım. Blogumun gelişmesi adına beni destekleyen ve destekleyecek olan herkese çok teşekkür ederim. Bloguma abone olmanız beni daha çok yazmaya teşvik edecektir.  Birlikte nice güzel yazılarda buluşmak dileğiyle .. 

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuz hayırlı olsun. Yazılarınızı merakla bekliyor olacağız.

    YanıtlaSil
  2. Yeni blogunuz hayırlı olsun yeni bilgiler yazmanı temenni dilerim

    YanıtlaSil